האמא החורגת שלי

אתמול ראיתי אותה. היא הייתה סיוט העבר של ילדותי –אמא חורגת!
לפעמים, כשאמי הייתה כועסת עלי מאד וגוערת בי שאני ילדה רעה, הייתי מרימה את עייני אליה ומשתכנעת, שהאישה מולי, שנראית אמא שלי, איננה אמא שלי, אלא אמא חורגת, שלבשה את דמותה של אמי האמיתית. את "האימא החורגת המרשעת שלי" ראיתי אתמול – מאדאם

פאול רזו, בגילומה של השחקנית הנפלאה קתרין פרוט, בסרט "נחש בחיקי". כל מה שעלה בראשי אז, כשאמי "הפולנייה" הייתה אומרת "מזלך שאין לך אמא חורגת", התגלם, קרם עור וגידים ופרץ בדמותה של מאדאם פאול רזו. אישה יפה, תמירה ואצילית. הליכתה משולה לצעידה צבאית מסודרת תוך כדי ריחוף שטני. עיניה הירוקות יוקדות ומשלחות גיצים הישר לתוך לבך. שפתיה המלאות, נוטפות עסיסי רשע, במלוא העונג והחדות. ברוגע, רוע רגיש, הומור נמרץ מהול בקור צורב, בשיא ההתענגות על הרשע, היא מוציאה לפועל את כוונות הזדון שלה ומשתמשת בכל האמצעים העומדים לרשותה, כדי להפוך את חיי בניה לגיהנום עלי אדמות.        לא ישנתי כל הלילה.
סרט מענג

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

