"זונה של השכל"

"לפתע הכתה בי המחשבה שגופי שלי אינו אלא מעטפת ארעית שהותקנה לטובת הכרתי על ידי סידור מחדש של האותות הידועים בכינוי "כרומוזומים". אם אותם אותות יסודרו מחדש אמצא את עצמי בגוף אחר לגמרי. "זונה של השכל" – כך כינתה את עצמה כרתה קאנו. עתה לא התקשיתי כלל להסכים עם המשפט הזה. כן, זה היה אפשרי שנזדווג בהכרותינו – ואני אגמור במציאות".

                                                                               הרוקי מורקמי "קורות הציפור המכנית".

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אפי  On 14 במאי 2006 at 21:59

    איך זה מתקשר לקרב תרנגולים?

  • אתי טופז  On 15 במאי 2006 at 07:53

    בכמה כיוונים : אני ואני האחר, אני ובבואה שלי, אני והכרתי. דואליות: גוף ונפש, שכל ולב וכד'. אולי זה תרנגול אחד

  • שוקי  On 19 במאי 2006 at 14:08

    גם "מרדף הכבשה" מצויין.

  • ניקו  On 20 במאי 2006 at 05:03

    "קאפקא על החוף"
    (Kafka on the Shore)
    הוא ללא ספק אחד המבריקים שלו

להשאיר תגובה

