ריאליטי שואו

מציצנות לחיים 

מזה כחודש הפכתי למציצנית. לא אכחש, אפילו אם זה מצביע על סטייה, אותי זה מדליק.  מתי שאני רוצה אני מתחברת ומציצה לתוך חייהם של יצורי-האל.  הם לא יודעים. לא נתנו אישור כמו צביקה פיק.  הם רק  חיים ושורדים.  כך אני מתחילה את יומי – מתחברת ומציצה לראות שהכל בסדר, מקשיבה לציוצים, נפעמת ונרגעת. אח"כ יוצאת מהריאלטי לצלוח את היום הוירטואלי.
 אז מה אם זה רק קן של אמא בזה וארבעת גוזליה.
יש לזה תוספת שתופסת. 
 אי שם בחולון, נדמה לי,  בחלון ביתה של משפחה ישראלית, בתוך סיר הג'אחנון,   גדלה לתפארת משפחת בזים.
מה אגיד לכם, הגוזלים ממש קרציות , יותר מהילדים שלי. לא נותנים לאם מנוח. אם אני הייתי היא מזמן הייתי מתפטרת מתפקיד כפוי טובה זה. מסכנה, היא לא יכולה לקחת פיליפינית כי זה לא חוקי. מליון גיחות ביום כדי לצוד – בעיר הגדולה – אוכל לארבעה פיות שלא סותמים לרגע.  הם עדיין מכוערים משהו.   כמה שהיא יפה!
מה התוספת שתופסת?   הקולות שבוקעים מחלון הבית!
מה יהיה כשהם יעזבו את הקן לחתוך את השמיים?
אני מזמינה אתכם לחיים:

                                   
 
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

