אני לא קיימת אם אני לא…….

למה פתחתי בלוג?
אם את לא בדיכאון, הומו/לסבית, חולת סרטן, ניצולת אונס או לפחות התעללות , מתעללת לפחות בחתולים, מועלת בתאגיד או סתם גנבת, מופיעה בחוג לתיאטרון של הכלא או של מוסד לחולי נפש , עובדת זרה , עם  ילד, מגורשת  ובטח  שבמקרה הכי הטוב –  סלב –   את לא קיימת!
הבעיה היא  שאני לא !!!   משמע אני לא קיימת.
נכון שאנדי וורהול אמר כי לכל אחד  תהיינה שלוש דקות של תהילה.
נמאס לי לחכות!
אז פתחתי בלוג……….אולי זה יעזור.
אופטימית , מה?!  על הפנים!
חשבתי לתומי על האינסוף אפשרויות של הרשת במרחב הוירטואלי , איך סוף סוף אוכל להיות אני בלי המסיכה היומית שנדבקה לי כבר לפנים. לכתוב מתי שבא לי ועל מה שבא לי בלי להכנע ללחצים חיצוניים.  סרטים רצו לי בראש על רשימת תפוצה מפוצצת וכמה שאני אהיה מקובלת – נראה לכם?    אני חיה בסרט שלי.

חרשתי את כל הפוסטים שעוסקים באיך להצליח בבלוג, הכמות מול האיכות, כיצד לרצות את קוראיך ועוד,וגיליתי דרך חתחתים, פוליטית/חברתית קורקטית מסובכת ומפותלת יותר מ"החיים האמיתיים".  מה שאני מנסה זה למצוא את דרכי אליכם הקוראים. כיצד להעביר לפוסטים  אותי – את חיוכי השובב, את הליכתי המתריסה, את האשה הנאה שבי, את מצבי הרוח המשתנים ממלנכוליה לאופוריה, את תמהיל השחוק והעצב, הרגש והשכל, מבלי להזנות את דרכי ומרכולתי.
תודה לכל העצות שלכם ולחנן כהן שצירף אותי לרשימתו – ממש רומם את רוחי.

 

כתבת את שיריך כדי לעשות רושם
 ועכשיו אתה מנסה להרשים
 כשאתה קורע אותם.
 זה דרמאטי מדי, מיותר, לא נחוץ,
 אתה מייחס להם חשיבות

מתוך: "הילד חולם", חנוך לוין, ספרי סימן קריאה, הוצאת הקיבוץ המאוחד, 1999.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מיכל  On 30 במאי 2006 at 17:18

    בכלל אבל תהרגי אותי אם אני מבינה למה את וכו', רוצה "להצליח בבלוג" ולמה לך לרצות את קוראייך… בכל מקרה, בהנאה!

  • גימל  On 30 במאי 2006 at 17:45

    תגדירי "להצליח בבלוג" – אולי מספר תגובות, אולי דיאלוג שיתפתח, אולי מה??? תגדירי –

  • אתי טופז  On 31 במאי 2006 at 07:12

    תודה לך מיכל
    לגימל נגעת בדיוק בנקודה העמומה אצלי. נראה לי שזה כל מה שכתבת בתוספת מספר הקוראים

  • אקס-אקסטרימיסטית  On 23 ביוני 2006 at 23:55

    חשבתי שוורהול דיבר על 15 דקות.

    אפשר להתפשר על 10?

להשאיר תגובה

