ייסורי הכושר בדרך לאושר

בין "עוונותי" הרבים, גם אני מנויה במועדון ספורט.  לא בגלל הסיבות שאתם חושבים (לשמור גזרה, דיאטה, להתחכך עם מפורסתמים, אנשי עסקים  או סתם בגלל החברותא) אלא בגלל השריטה שבי.  אני מאלה שאובחנו מאוחר – בעקבות ילדיהם – כהיפראקטיבית עם בעיות קשב. ככזאת עלי לתעל את האנרגיות בצורה פרודוקטיבית, קרי אירובי וחדר כושר.
למועדון שלי נכנסים  לאחר עליה ולא ירידה למרתף, לא עלינו. לאחר שמסתובבים עם הדלת, נגשים לדלפק ומעבירים את הברקוד שעל היד – כמעט. עכשיו שזוהתי ע"י המחשב, אני זכאית לשתי מגבות צחורות אך מה זה מחוטאות! מגבת גדולה למקלחת ו/או סאונה ומגבת קטנה שמתאימה להיות צעיף או בנדנה אולם ייעודה העיקרי במכון הוא לשמור אופניים לשיעור המתקרב. "שטופי המוח" יורדים מפלס ומתחילים את היום עם שתיית נבט חיטה. כוס נוזל ירקרק, שנראה כמו העיסה הירוקה דביקה משהו, שבה היו מתרבים הגרמלינס.   אני נשארת עם מנת הקפה היומית להמסת שומנים.
מעל חדרי הסטודיו נמצא "קודש הקודשים". אולם ענק שטוף חלונות אטומים ופרקט מבריק ועליו, טורים של מכשירים שחורים, שונים ומשונים, שהאינקויציזיה רק חלמה עליהם, מחכים להאריך, לפצפץ, לעצב, לחטב ולהגמיש, כל הבא בתוכם.

במרחב זה שולטים ה"כהנים", לבושי שחורים, כאילו מתאבלים הם על איך שאנו המנויים נראים. אלה הם המאמנים האישיים.  רוב המתאמנים, שעברו את גיל ה-30, לבושים במיטב מותגי אופנת הספורט, משרכים רגליהם אחרי ה"כהן" האישי שלהם, העושה בהם כרצונו במשך שעה תמימה.

אני עולה ל"התחמם" – 10 דקות ריצה ואז ד' כבר מחכה.  "היום נעבוד על התאומים" – אין לי!  "אלה שרירי הרגליים האחוריים"  ו"על ארבע ראשי" – נשמע כמו האינסטלטור. כך מתחילה מסכת העינויים. אני עולה על המתקן.  ד' מעמיס משקל הרצוי לו ואני מתחילה לדחוף, למשוך, להרים, להוריד, לנשום, לנשוף, להאדים, להיאנח, מרגישה את הלב שרוצה לברוח, ומייחלת למספר 15 – חמישה עשר פעמים בשלושה סטים. סה"כ 45 נכון!
בקטנה מה! נראה אתכן מרימות ברגליכן כ-30 קילו  – מתיחס לנשים כי גברים מרימים יותר ומזיעים יותר –  15 פעמים רצופות X 3 סטים עם הפסקה של 45 שניות ביניהם. אף פעם לא תיארתי לי שמכונה תישלוט בי, והסנג'ר השחור שלה יכתיב את תנועותי, עד הבוהן הקטנה.

אני מקריבה את עצמי לדעת על מזבח המכשירים הקרים והמנוכרים האלה, לקולות מבעיתים שבוקעים מגרונם הלא אנושי של המתאמנים החל מקולו של טרזן, דרך נשיפת הנחש ועד קריאת האזהרה של גורילה.

כל זאת למה? מדוע לא מספיקה פעילות אירובית מהנה?

 

תשובה מנומקת ברשימת המשך (אינשאללה ואינשנסראללה).

 

ד.א. השמות ברשימה עלומים שמא יתעורר חשד שכתיבתי מתוגמלת.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

