דיאלוגים הזויים בין מורה לתלמיד/ה

תיכון
"הייתי זורקת עליך את הטוש, אבל אני צריכה אותו"
מורה לאנגלית,  חולון
"דמיינו קולנוע ישראלי. מה קורה כאשר מתפנה מקום מקדימה? בדיוק! ישראלי טיפוסי ישר קופץ לתפוס את המקום. בדיוק ככה אלקטרונים." 
אשדוד, שיעור פיסיקה
מורה: הבאת קמח?
תלמיד: מה?! על מה אתה מדבר?
מורה: קמח לעוגה.
תלמיד: איזה עוגה?
מורה: עוגה למסיבת פרידה שלך… אתה יורד ל4 יח"ל. ביי ביי
שיעור מתמטיקה
"תיזכרו, אתם יכולים להעתיק, רק שלא יתפסו אותכם"
רגע לפני הבגרות במתמטיקה
המורה לאזרחות: " אתם נחשבים מעל לממוצע הארצי.."
ק: " וואלה!? "
המורה : " תירגע.. לא אתה…"
שיעור אזרחות ירושלים
(תלמיד נרדם בשיעור )
המורה : טל תעיר אותו …
טל: תעירי אותו את, את הרדמת אותו !
בסופו של שיעור לשון
תלמידה: מה זה אומר ש-X שואף ל-0?
מורה: כמו שאת שואפת ל-100 אבל לעולם לא תגיעי
מורה למתמטיקה ראשל"צ

אוניברסיטה
מרצה: "תסגור בבקשה את הדלת"
הסטודנט סוגר את הדלת
מרצה: "לא, תסגור אותה מהצד השני…"
מרצה מוציא סטודנט המכיתה בדרך מקורית, אוניברסיטת בן גוריון
מרצה פונה לכיתה ואומר :
אני יודע למה אתם רוצים להיות מהנדסים , כשתבואו עם הילד שלכם לגן, הגננות ידברו בינהן, יצביעו על הילד שלכם ויגידו : אבא שלו מהנדס .
מכון טכנולוגי חולון 
 סטודנט : "רגע, המשפט הזה נכון ?"
מרצה : "לא"
מרצה : "אתה רוצה תשובה ארוכה יותר ?"
סטודנט : "כן"
מרצה : "לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא" 
 אוניברסיטת בן גוריון
פרופסור: "מה אתם חושבים? אני צריך להרשות למאחרים להיכנס?"
סטודנט: "מה אתה רוצה? ככה חינכו אותנו!, ביסודי שאיחרנו, שאלו אותנו, מה אתם סטודנטים?!"
האוניברסיטה העברית בי-ם,  שנה א'
 סטודנט ניגש לפתוח את החלון. המרצה: "לא לא!!! יהיה בסדר, אל תקפוץ!"
(פקולטה למתמטיקה, טכניון.)
המרצה (ותיק מאוד) מסביר דרך לפיתרון תרגיל.
תלמיד: "אבל בספר של בן ציון קון כתוב…"
המרצה קוטע אותו: "בן ציון קון קיבל אצלי 70!"
 הנדסת חשמל, בר אילן
 מתרגלת באלגברה: "ערכים עצמיים זה מאוד קל – אתה פשוט צריך לזכור מאיפה אתה יוצא ולאן אתה הולך."
סטודנט: "כן – אני יוצא מדעתי והולך להכשל."
(טכניון.)

  מרצה: "קירקגור כתב את כל זה בגיל 22! אתם קולטים? מה אתם עושים בגיל 22?"
סטודנט מתגונן: "קירקגור לא עשה צבא!"
המחלקה לניהול אוני בן גוריון,
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ה  On 3 בספטמבר 2006 at 09:12

    תלמיד: המורה לא רואים מכאן מה שכתבת, אתה יכול לכתוב קצת יותר גדול?
    מורה: כן. אני יכול (ממשיך לכתוב קטן

    כמה שעורים אחר כך, אותה כיתה, אותו מורה
    תלמיד: המורה, למה אתה כותב כל כך קטן? יש מספיק מקום בלוח.
    מורה: יש לי חבר אופטומטריסט ואני עוזרלו להגדיל את כמות הלקוחות.

  • חנן כהן  On 3 בספטמבר 2006 at 10:14

    לאתר שממנו העתקת והדבקת כאן?

  • לומדת  On 3 בספטמבר 2006 at 10:36

    מורה: "אני באה מהכיתות הגבוהות-ה' ו', נגמר הקוצ'י מוצ'י של כיתות א' ב', אני לא מחבקת, אני לא מנשקת, אני עצבנית, אני צועקת, אתם כבר תתרגלו אלי.."
    תלמידה (עולה לג'): לא אומרת מילה מסתכלת אלי במבוכה
    אמא: ???? אין מילים.

  • א.ט.  On 3 בספטמבר 2006 at 11:57

    למוסיפים ולחנן – להערה, קרדיט בהחלט מגיע אך קיבלתי זאת במייל ולא ידוע לי על אתר

  • ליאור  On 13 בדצמבר 2007 at 18:47

    ?למה זה חייב ליהיות כול כך קצר

להשאיר תגובה

