הבית מלא פתקים – מהות הקיום

כשהודעתי לפני כחודש שאני זונחת את כולם ונוסעת כתרמילאית לוויטנאם התקבלה הודעתי בשיוויון נפש – "תסעי".
איזה יופי חשבתי תחילה, סתם חששתי שכולם התנפלו לרגלי בקריאות הצילו – "לא, לא, איך תסעי לכל כך הרבה זמן ומה יהיה עלינו?" . אט אט התחילה להסתנן, בדחיפתו של הרגשי הנצחי, הבחילה –  הנה אני לא נחוצה יותר, מסתדרים בלעדי ולהיפך שמחים להיפטר קצת ממני.
עכשיו, יומיים לפני הנסיעה, הבית כמרקחת : מה יהיה עם החולצות שלי – אומר האיש ומתכוון לגיהוץ ההיסטרי, מי יעזור לי בכל מיני- שואלת הבת,  מה בנוגע לאוכל – אומר הבן הצעיר, ואיך עושים כביסה?, מתי להשקות? ועם מה מנקים את האמבטיה? – תכתבי הכל!!!!!
מאתמול הבית מלא פתקים: על מכונת הכביסה, תנור האפיה,והמדיח ממוגנט פתק הוראות הפעלה. על הפריזר – הוראות איזה קופסה להפשיר ומתי, בשירותים הוראות הדחה ושטיפה, החתולה מסתובבת עם פתק צמוד לזנבה – "מה קלודיני אוהבת" – כשהיא כל הזמן מתחככת בי, כן היא כבר יודעת מה מחכה לה! בכלוב הציפורים פתקים בצבעים שונים, כדי להקל על האבחנה והעיקר על השיש במטבח: שני עמודי A4 מודפסים – הוראות להפעלת הסטארט אפ שנקרא בית!.
איך שאני מייחלת להיות חופשיה ומאושרת, כמו אלה שאינן רוצות לא פרטנר ולא ילדים, מסתנן החשש ומתחיל לכרסם כמו תולעת משי את עלי התות: אם אני לא נחוצה – אז למה אני כאן?

שנה טובה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גשש בלש  On 25 בספטמבר 2006 at 11:51

    תקני אותי אם אני טועה אבל עכשיו הבנתי ש:
    מחברת בין אנשים תרבות ואמנות=עקרת בית

  • א.ט.  On 25 בספטמבר 2006 at 11:55

    ממש לא.

  • אסיר ציון  On 25 בספטמבר 2006 at 13:42

    נסיעה טובה ומוצלחת.
    אבל למה ויאטנאם?

  • סופית  On 25 בספטמבר 2006 at 15:11

    נחוצה, נחוצה
    חכי לשבוע הראשון בלעדייך, תראי איך מטפסים על הקירות

  • נעמי  On 2 באוקטובר 2006 at 12:29

    סקרנית לקרוא על התגובות ההדדיות מבית ומחוץ

להשאיר תגובה

