"מים שאל חלב נתנה" – כבר לא! החלב אאוט! – עדכון

אחרי שהפוסט הזה עלה קיבלתי בדואל את תיאוריה הקונספירציה החדשה "מיחזור" החלב של תנובה. בדקתי

ותשובה מצאתי כאן:     http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3408941,00.html

הגיעה שעת החלב!
מאז שפיתתה יעל את סיסרא בעזרת החלב – המזון האולטימטיבי של היונקים – נחשב החלב ל"מעיין החיים". 

 

DAVID_Gerard_Madonna_and_Child_with_the_Milk

בעקבות הגל הבריאותי ששוטף את העולם, החל בארה"ב ודרך אירופה – הוטל חרם על החלב.

 אצלנו חג השבועות נתן תאוצה לכך ומאז שעטיתי לבן לא מפסיקים לרסס אותי בדו"חות ובמחקרים למה אסור לשתות חלב והטרנד הוא תחת האצטלה של "ניפוץ מיתוסים".
זה התחיל במחיקתו של חלב 1% – כולו מים ולכן אין ספיגת סידן וכד'. אני מסכימה ולו רק בגלל הטעם. אח"כ כל בעיות הנשימה של ילדי ישראל הוטלו על צריכת החלב ולבסוף תיאוריה הקונספירציה של יצרני החלב – "בריחת סידן היא המצאה שיווקית ישראלית".

גם הדואגים לשלום החי הצטרפו לחגיגה. 

 היום מעמיסים את תחלואי המין האנושי על החלב: סכרת נעורים, בעיות במערכת הנשימה ובלוטת התריס.
הגדיל לעשות דר' אריה אבני שהעלה לרשת את ספרו הרקוויאם לחלב בשם  עזוב ת'עטינים שלי.

אני יודעת אינטואיטיבית מה טוב לי ולכן את ארוחת הבוקר אני אוכלת מזה שנים עם יוגורט אך לשינה מתוקה אין כמו כוס חלב (אורגני) שסבתא היתה מגישה בנשיקה.


  
     

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

