רשמים מהשקת ספר "פרסי ג'קסון" – בלוג אורח

שלום, אני כחל בת 8
שמחתי לקבל מאתי את הזמנתה של גילי להשקת  

צילום אתי טופז

 הספר השני של פרסי ג'קסון והגעתי לאירוע
במיוחד מעומר ב"ש.
המקום, הספריה של צומת ספרים, נעים, אפשר לשוטט,
לקרוא ספרים בנוחיות על ספה או מול שולחן.
הכרתי את גילי והצטערתי שלא הבאתי ספר שהיא תרגמה כדי שתחתום לי.
האירוע היה מדליק. היה לי כיףלהתחפש-  ולזכות בספר, להשתתף בחידון והרגשתי נהדר.
לא הייתי רוצה לשנות כלום.
 
 
 
 

צילום אתי טופז

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גילי  On 4 בפברואר 2009 at 14:41

    תודה רבה רבה כחל, כיף שבאת וכיף שכתבת על הארוע, היה נעים לפגוש אותך ואת אמא שלך! גם לי יש תמונות להעלות, לא עשיתי את זה עד עכשיו בגלל בעיה טכנית אבל עכשיו סיפקת לי תמריץ להמשיך לנסות. ניפגש בספרים הבאים, נכון?

  • גילי  On 4 בפברואר 2009 at 14:42

    פתאום קלטתי שאני לא יודעת אם אתי היא אמא שלך או קשורה אליך אחרת? בכל אופן שמחתי לפגוש את שתיכן.

  • טלי  On 4 בפברואר 2009 at 15:35

    מחמם את הלב לקרוא את התיאור של כחל (-:

    הממ… אם היא טרחה והגיעה מבאר שבע עד ת"א, העובדה שאני התעצלתי לחטוף ילדים חיפאיים ולהדרים לעיר הגדולה מוציאה אותי פארשית?…

    ואגב, הספר מקסים!

  • מיכאל הסנפן  On 4 בפברואר 2009 at 20:35

    אין כמו תל אביב!

להשאיר תגובה

